www.sztuka-architektury.pl       ustaw jako startową       dodaj do ulubionych      

 

szukaj w serwisie:


Czekanie na szczęście

 
Czekanie na szczęście - błąd

Wiele biur uważa, że akwizycja nowych klientów jest czymś, co jest zbędne, o sukcesie decyduje bowiem przypadek. Błąd - sytuacja powinna być zupełnie odwrotna. Akwizycja nowych klientów jest podstawową czynnością każdego biura. Bez tego nie ma co myśleć o rozwoju.
Oto 7 typowych błędów popełnianych przy akwizycji nowych klientów.
1. Broszura informacyjna, którą posługuje się Państwa biuro składa się z krótkiej biografii architekta i 10 stronicowej listy obiektów referencyjnych ze zdjęciami oraz szczegółami technicznymi.
2. Na pytanie; dlaczego powinni Państwo otrzymać od nas to zlecenie, odpowiadacie: "Ponieważ jesteśmy w stanie nadzorować wszystkie fazy inwestycji oraz posiadamy uprawnienia budowlane"
3. Nie wiecie po rozmowie z klientem jakie są jego oczekiwania i potrzeby,
4. Recepcjonistka w biurze na pytanie; Kiedy wróci Pan Kowalski, odpowiada: Nie wiem,
5. Wysyłacie mailingi z książki adresowej i nie ponawiacie kontaktu,
6. Zaczynacie rozmowę z klientem. "Przede wszystkim bardzo dziękuję za zaproszenie, jeśli pozwoliłby Pan przedstawić sobie nasze biuro..."
7. Wierzycie, ze zlecenia są kwestią przypadku, a akwizycja nie przyniesie tak czy owak niczego dobrego, ponieważ do dobrych praca przychodzi sama.
Czekanie na szczęście - błąd

Wiele biur uważa, że akwizycja nowych klientów jest czymś, co jest zbędne, o sukcesie decyduje bowiem przypadek. Błąd - sytuacja powinna być zupełnie odwrotna. Akwizycja nowych klientów jest podstawową czynnością każdego biura. Bez tego nie ma co myśleć o rozwoju.
Oto 7 typowych błędów popełnianych przy akwizycji nowych klientów.
1. Broszura informacyjna, którą posługuje się Państwa biuro składa się z krótkiej biografii architekta i 10 stronicowej listy obiektów referencyjnych ze zdjęciami oraz szczegółami technicznymi.
2. Na pytanie; dlaczego powinni Państwo otrzymać od nas to zlecenie, odpowiadacie: "Ponieważ jesteśmy w stanie nadzorować wszystkie fazy inwestycji oraz posiadamy uprawnienia budowlane"
3. Nie wiecie po rozmowie z klientem jakie są jego oczekiwania i potrzeby,
4. Recepcjonistka w biurze na pytanie; Kiedy wróci Pan Kowalski, odpowiada: Nie wiem,
5. Wysyłacie mailingi z książki adresowej i nie ponawiacie kontaktu,
6. Zaczynacie rozmowę z klientem. "Przede wszystkim bardzo dziękuję za zaproszenie, jeśli pozwoliłby Pan przedstawić sobie nasze biuro..."
7. Wierzycie, ze zlecenia są kwestią przypadku, a akwizycja nie przyniesie tak czy owak niczego dobrego, ponieważ do dobrych praca przychodzi sama.







Komentarze:
Dodaj komentarz do artykułu »

 



Zawód architekt – czas na nowoczesność. Niedostosowane do dzisiejszych realiów, staromodne, cechowe myślenie o...
Izba Architektów o regulacji zawodowej. Izba Architektów RP również uważa obecną reglamentację zawodową...
Zielone budownictwo wobec barier prawnych. Od 9 lipca 2013 r. każdy wybudowany budynek...
Prawo w architekturze. Od 9 lipca 2013 r. każdy wybudowany budynek...
Lokale socjalne. Brak odpowiedniego zaplecza lokalowego spycha na margines życia...
Inteligentni i wrażliwi. Psychologowie uważają, że za sukcesy życiowe odpowiada w...
Czekanie na szczęście. Wiele biur uważa, że akwizycja nowych klientów jest...
Prowadzenie współpracowników. Kiedy pyta się kierownictwo biura o prowadzenie współpracowników,...
Co to jest QMS?. Z pracą wysokiej jakości mamy do czynienia wtedy,...
Fabryka projektów. Fabryka projektów Jak funkcjonuje pracownia Fostera? - To...
Prawo do poprawki. 11 lipca 2003 roku weszły w życie nowe...
Inspektor odpowiada. Absurdalne absurdy Polemika. Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego nie zgadza...
Weryfikacja uprawnień. Procedury weryfikacji polskich uprawnień za granicą ustalane są...
Regulacje dotyczące samowoli budowlanej. Do niedawna budowanie bez pozwolenia, było procederem nagminnym,...
Regulamin nadawania uprawnień budowlanych. Regulamin Postępowania Kwalifikacyjnego w sprawach nadawania uprawnień budowlanych...
Prawo budowlane. OBWIESZCZENIE MARSZAŁKA SEJMU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ z dnia 21...
Czy architekt to przedsiębiorca ?. „Być architektem” znaczy pracować jako urzędnik w administracji...
Artyści i finansiści. Historia jest prawie zawsze taka sama. Pięciu studentów...
Projektować i budować. Od projektu do realizacji - rozmowa ze Stefanem...
215 000 kary. Samorząd Architektów naruszył prawo wprowadzając do Zasad Etyki...
Polska otwarta na architektów z Europy. Architekci, urbaniści oraz inżynierzy budownictwa z UE będą...
Nowe procedury. Ministerstwo Infrastruktury przygotowało nowelizację ustawy o planowaniu i...
Prawo budowlane. Prawo budowlane Prawo budowlane z dnia 7 lipca...
Warunki techniczne (budynki). Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim...
Prawo autorskie. Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych ...
Generatywna optymalizacja i problem nasłonecznienia. Poniższy tekst jest pierwszym z serii dotyczących tzw....





R E K L A M A





Region:
  Status zawodowy:
  Adres e-mail:
 

R E K L A M A


Przestrzeń złapana w sieci | Wizytówki firm | Redakcja | Reklama | Film | Konkursy SZA | Webinaria architektoniczne | Polityka cookies | Polityka prwatności | Kontakt