Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Inteligentne lustra zintegrowane – efekt współpracy NSG Group i visualplanet™

 

Czas czytania: ~3 min


NSG Group i visualplanet™ podczas zbliżających się targów Integrated Systems Europe, wspólnie zaprezentują zintegrowane rozwiązanie przeznaczone dla szybko rozwijającego się rynku luster inteligentnych.

pJl0vdkR3nRWBGZQFC9fxytD4spfPfUizK4yeTaQlmGyzYiT4TuY30NiltAX_pilkington-mirroview-fot-nsg-group.jpg

Odwiedzający targi ISE, które odbędą się w Amsterdamie, w dniach od 7 do 10 lutego 2017 r. będą mieli możliwość przetestowania szkła refleksyjnego Pilkington MirroView™ drugiej generacji. Jest to szkło pokryte niemetalizowaną powłoką lustrzaną wykorzystywane w ekranach dotykowych połączonych z interaktywnym lustrem. Lustra interaktywne produkowane są z zastosowaniem włączonej niedawno do asortymentu firmy visualplanet™ wielofunkcyjnej folii dotykowej, pełniącej równolegle funkcję supernowoczesnego sterownika, będącej jednocześnie wiodącym rozwiązaniem w swojej klasie. Połączenie obu tych produktów gwarantuje niezwykłą dokładność ekranu dotykowego oraz jego niezrównaną wszechstronność. Szkło Pilkington MirroView™ drugiej generacji charakteryzuje się także neutralnym odwzorowaniem kolorów, co jest pożądaną właściwością w przypadku luster.

Firma visualplanet™ jest uznanym na całym świecie liderem w zakresie technologii produkcji wielkoformatowych sensorów dotykowych z centrum projektowym, badawczo - rozwojowym i produkcyjnym zlokalizowanym w Wielkiej Brytanii. Produkty typu touchfoil™ firmy visualplanet™ od 2003 roku znajdują szerokie zastosowanie wśród największych światowych producentów zajmujących się integracją systemów elektronicznych oraz specjalistów z branży. Touchfoil™ firmy visualplanet™ to przezroczysta, elastyczna folia pojemnościowa do zastosowań wielkopowierzchniowych, która aplikowana na szkło pozwala na dodanie funkcji interaktywnych.

Wielofunkcyjna folia touchfoil™ gwarantuje błyskawiczny czas reakcji na poziomie 6 ms dla szkła o grubości do 10 mm, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej precyzji obsługi dotykowej. Umożliwia ruch w czasie rzeczywistym i programowalne odrzucenie palca dzięki 40 niezależnym punktom dotyku, w zakresie rozmiaru obrazu od 15 – 55 cali. Jej trwałość, szybkość, przejrzystość, jasność, precyzja oraz ogólna wydajność osiągają najlepsze parametry w 14-letniej historii firmy visualplanet™.

Kombinacja szkła Pilkington MirroView™ drugiej generacji oraz folii touchfoil™ umożliwia dużą wszechstronność zastosowań dla szerokiej gamy ekranów dotykowych o swobodnym dostępie, inteligentnych luster przeznaczonych dla sektora detalicznego oraz do stosowania w łazienkach, sprzedaży samoobsługowej biletów, automatów do gier i kiosków.

Dane techniczne interaktywnych luster:

Lustro (szkło Pilkington MirroView™ drugiej generacji)

Czujnik (folia visualplanet™ touchfoil™)

Odbicie światła: 64%

Rozmiar obrazu: 15” – 55”

Przepuszczalność światła: 25%

Format: 16:9

Neutralne odwzorowanie kolorów

Punkty dotyku: do 40

Rozmiar: 1500 mm x 600 mm

Szybkość reakcji: 6 ms

Grubość: 6 mm

Czułość: 2-10 mm

Inne: hartowalne

Inne: przewody 10 mikronów

Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska nr 8-K390 w celu zapoznania się ze szkłem Pilkington MirroView™ drugiej generacji oraz innymi najwyższej klasy rozwiązaniami z zakresu przeszkleń.
Więcej informacji pod adresem: pilkington.com/en/digitalsignage

Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 28 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2016 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,8 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 36% zrealizowano w Europie, 32% w Azji, 32% w Ameryce Północnej i Południowej.

Źródło: materiał prasowy


Podepnij swój artykuł

tagi

Konkurs 120 Hours – nagroda dla Polaków
Konkurs 120 Hours – nagroda dla Polaków

Konkurs 120 Hours – to dowód na to, że młodzi architekci i studenci architektury są żądni wyzwań i l ...

Monopolis – nowe życie fabryki
Monopolis – nowe życie fabryki

Monopolis – to nazwa nowej inwestycji, związanej z rewitalizacją zabytków poprzemysłowych. Kompleks ...

Muzeum Warszawy – zaraz otwarcie
Muzeum Warszawy – zaraz otwarcie

Muzeum Warszawy – to nowa nazwa założonego w 1936 roku Muzeum Historycznego Miasta Stołecznego Warsz ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera