Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Jak ukryć telewizor w salonie?

 

Czas czytania: ~3 min


Współczesne telewizory stają się coraz większe. Ekrany, których przekątna sięga 55 lub 60 cali potrafią zdominować wnętrze dużą, czarną płaszczyzną. Co jednak gdy chcemy cieszyć się nowoczesnym salonem bez przesadnego eksponowania telewizora? Sposób na to znalazła marka Pilkington wprowadzając na polski rynek lustro Pilkington MirroView™.

7qT7WchzILiMVQIHKUcqwt9fHOFfD6OqTYKmbHLsWJma41hR2BexlOqhoXHu_pilkington-lustro.jpg

W większości polskich domów telewizory znajdują się w najbardziej widocznym miejscu i od ich usytuowania bardzo często zaczyna się projektowanie salonu. W ostatnich latach zauważalnym trendem jest poszukiwanie sposobu na ukrycie telewizora, aby nie dominował we wnętrzu. Istnieje na to wiele sposobów, a projektanci prześcigają się w swoich pomysłach. Telewizor za obrazem, za przesuwnymi drzwiami, chowany w szafce, stoliku czy umieszczony na wysięgniku. Pomysłów jest wiele, a rozwój technologii sprzyja inwencji twórczej.

Lustro z telewizorem
Jednym z pomysłów na ukrycie telewizora w salonie jest umieszczenie odbiornika za specjalnym lustrem Pilkington MirroView™. Ten nowy na polskim rynku produkt tylko z pozoru wygląda jak tradycyjne lustro. W rzeczywistości umieszczona za nim matryca sprawia, że po włączeniu szklana powierzchnia lub jej fragment zmieniają się w telewizyjny wyświetlacz. Po wyłączeniu szklana tafla znów tworzy jednolitą lustrzaną powierzchnię, dyskretnie wkomponowaną w dowolny wystrój wnętrza.

Wyjątkowość tego szkła tkwi w metodzie jego wytwarzania, polegającej na napyleniu wysokorefleksyjnej powłoki na jedną powierzchnię tafli. Do niedawna technologia niedostępna do wykorzystania w domach, była zarezerwowana dla luksusowych hoteli czy salonów multimedialnych. Jednak postęp technologiczny i zapotrzebowanie na tego typu produkty sprawił, że nowatorski produkt możemy zastosować w swoim mieszkaniu. Co więcej użytkowanie lustra Pilkington MirroView™ nie będzie nam sprawiało żadnych trudności, bo czyści się je jak zwykłe lustro.

Telewizor do łazienki
Innowacyjne rozwiązanie doskonale sprawdzi się nie tylko w salonach. Wyobraźmy sobie łazienkę, w której możliwe jest oglądanie ulubionego programu czy filmu prosto z wanny. Zastosowanie dużego lustra w łazience i ukrycie w jego fragmencie ekranu telewizyjnego umożliwi codzienną pielęgnację, przy jednoczesnym oglądaniu ważnego dla nas programu. Należy jednak pamiętać, że montaż produktu najlepiej zaplanować przy okazji budowy domu, bądź dużego remontu łazienki, aby zapewnić miejsce niezbędne do ukrycia telewizora.

Rk4eceFVtRvbnLGIV03fT8NJ4SDFTNgfg5wzHar7huS9LA3ITaspHc14aCex_pilkington-mirroview-w-lazience.jpg

Nowoczesne produkty, takie jak lustro Pilkington MirroView™ dają nowe możliwości aranżacyjne w naszych domach. Nowe technologie na dobre wkroczyły do naszego życia, a media są z nami praktycznie cały dzień. Tylko od nas samych zależy jak będzie wyglądała nasza przestrzeń domowa, dlatego nie zapominajmy, że to my trzymamy w rękach piloty do telewizorów.

Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 28 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2016 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,8 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 36% zrealizowano w Europie, 32% w Azji, 32% w Ameryce Północnej i Południowej.

Źródło: materiał prasowy


Podepnij swój artykuł

tagi

Dom Inteligentny

Park of Poland – gigantyczny park rozrywki
Park of Poland – gigantyczny park rozrywki

Park of Poland – to, jak zapewnia jego inwestor - pierwszy park rozrywki na dużą skalę w Polsce i w ...

Konkurs 120 Hours – nagroda dla Polaków
Konkurs 120 Hours – nagroda dla Polaków

Konkurs 120 Hours – to dowód na to, że młodzi architekci i studenci architektury są żądni wyzwań i l ...

Monopolis – nowe życie fabryki
Monopolis – nowe życie fabryki

Monopolis – to nazwa nowej inwestycji, związanej z rewitalizacją zabytków poprzemysłowych. Kompleks ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera